جزئیاتی از مراسم تحلیف مسعود پزشکیان؛ نهمین رئیس‌جمهور ایران قالیباف از عزم مجلس شورای اسلامی برای حداکثر تعامل با دولت چهاردهم خبر داد اعلام آمادگی مخبر برای حمایت از دولت چهاردهم میزان حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ مشخص شد | کدام سربازان ۱۸ میلیون تومان حقوق می‌گیرند؟ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش بر اهمیت پدافند هوایی تاکید کرد یک کارشناس سیاسی: سیاست آمریکا در مواجهه با فلسطین تغییری نمی‌کند | رویکرد ضدفلسطینی در دنیا به چالش کشیده شده است | نتانیاهو نگران سقوط خودش است رفاقت برای ایران، برای انقلاب! رژیم صهیونیستی می‌گوید یک پهپاد را بر فراز میدان گازی «کاریش» رهگیری کرده است آخرین جزئیات پرونده فساد در فوتبال | ۱۸ نفر تحت تعقیب قضائی هستند ترامپ دوباره انتقاد کرد | آمریکا مضحکه عام و خاص شده است بایدن و پادشاه اردن درباره آتش‌بس در غزه گفت‌وگو کردند سخنگوی وزارت دفاع چین: ناتو از درگیری اوکراین نفع می‌برد اوکراین از آمادگی برای مذاکره با روسیه خبرداد رژیم صهیونیستی در مذاکرات آتش‌بس غزه خواسته‌های جدید مطرح کرد پایگاه آمریکا در شرق سوریه برای دومین بار در ۲۴ ساعت گذشته هدف حمله موشکی قرار گرفت مراسم تنفیذ مسعود پزشکیان فردا (۷ مرداد) در حسینیه امام‌خمینی‌(ره) برگزار می‌شود رئیس‌جمهور گامبیا: امیدوارم در دولت پزشکیان شاهد همکاری‌های موثرتر با ایران باشیم معاون رئیس‌جمهور و وزیر امورخارجه ترکمنستان برای مراسم تحلیف به تهران می‌آیند کشته و زخمی شدن ۶ نظامی صهیونیست در غزه آوارگی ۱۸۰ هزار فلسطینی درپی عملیات اسرائیل در خان یونس حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه الحدیده یمن (۵ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ترامپ: رابطه من با نتانیاهو هرگز بد نبوده است+ فیلم

  • کد خبر: ۲۴۱۲۶۳
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
ترامپ: رابطه من با نتانیاهو هرگز بد نبوده است+ فیلم
دونالد ترامپ ضمن انتقاد از سخنان «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا درباره جنگ غزه، این سخنان را «بی‌احترامی به اسرائیل» توصیف کرد و گفت رابطه او با نتانیاهو هیچگاه بد نبوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، در اقامتگاه خود در مار- آ- لاگو فلوریدا از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی استقبال کرد.

ترامپ در این دیدار گفت: اظهارات «کامالا هریس» معاون بایدن در مورد اسرائیل، بی‌احترامی است و رابطه من با نتانیاهو هرگز بد نبوده است.

ترامپ همچنین گفت اسیران در نوار غزه باید فوراً آزاد شوند.

این اظهارات ترامپ در حالی است که کامالا هریس، معاون جو بایدن که اکنون نامزد بالقوه حزب دموکرات در انتخابات ماه نوامبر محسوب می‌شود، به طور جداگانه با بنیامین نتانیاهو در واشنگتن دیدار کرد.

در این دیدار هریس بار دیگر بر حمایت تزلزل ناپذیر آمریکا از مواضع تل آویو در خاورمیانه و حمایت از رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از شرکای نزدیک واشنگتن تاکید کرد.

با این حال، وی در اظهاراتی انتقاد آمیز پیرامون شرایط فلسطینیان و جنگ غزه گفت: آنچه برای غزه طی ۹ ماه گذشته رخ داده است ویران کننده است. ما شاهد تصاویر کودکان کشته شده و مردمان گرسنه و ناامیدی بودیم که گاهی برای دومین، سومین و حتی چهارمین بار از پناهگاه‌های خود فرار کرده و به دنبال یافتن مکانی امن بودند.

هریس خاطر نشان کرد: ما نمی‌توانیم چشمان خود را بر روی چنین تراژدی‌هایی ببندیم. ما نمی‌توانیم در برابر چنین رنج‌هایی بی تفاوت باشیم و من هرگز در این زمینه سکوت نخواهم کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->